Windows 7 VPN Bağlantısı Nasıl Kurulur? Xhamster.Com'a Nasıl Girilir? Videolu Anlatım

Yazar: Hakan Gürbüz Tarih: 10:39 Kategori: Yorum: Yorum Yap

Windows 7 VPN Bağlantısı Nasıl Kurulur? Xhamster.Com'a Nasıl Girilir? Videolu Anlatım 



Hafta sonu bunu yazıcam anlatıcam dedim. Herşeyini yazdım fakat bloga girmek nasip olmadı neyseki en sonunda fırsat bulabildim sizlerin bilmediğini varsayarak vpn ayarları nasıl yapılır bunu anlatmak istedim ve videosunu hazırladım. İnanın bu durum o kadar basitki kesinlikle videoyu izleyen herkes yapabilecektir. Amacımız zaten yasaklı sitelere girmek bunu herkes yapmak istiyo bazılarıda xhamster.com gibi sitelere nasıl girilir sorunsuz bir şekilde öğrenmek istiyo bizim görevimizde göstermek o yüzden buyrun izleyin. Hayırlı Ugurlu Olsun.

Arkadaşlar bazı arkadaşlar vpn şifrelerini nereden alıcaklarını bilememişler bu nedenle aşagıda verdiğim konu linklerimizden seçtiğiniz lokasyondaki konunun içerisinden vpn sağlayıcı adresine tıklayın ardından kullanıcı adı ve şifre kısmını videodaki gördüğünüz gibi aynen girin bir problem yaşarsanız lütfen yorum kısmından bize ulaşın.


8 Saat Bağlı Kalabileceğiniz VPN

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2013/01/8-saat-bagl-kalabileceginiz-ucretsiz.html

United Kingdom Lokasyonlu VPN

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2013/01/en-iyi-uk-lokasyonlu-bedava-vpn-server.html

ABD Lokasyonlu VPN

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2013/01/baska-bir-amerika-lokasyonlu-bedava-vpn.html

Kanada Lokasyonlu VPN

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2013/01/ucretsiz-kanada-lokasyonlu-baska-bir.html

4 Ülke Bir Arada Yeni VPN

http://resimlivideoluanlatim.blogspot.com/2013/01/freevpntunnelcom-ucretsiz-uzun-sureli.html


DUYURU

Yapamayan arkadaşlar için sorun yaşayan arkadaşlar için tavsiye VPN adreslerini alacağınız sayfaları yeniledim yukarıdaki konu linklerimize yönlenerek hangi vpn ile bağlanmak istiyorsanız o VPN'i seçebilirsiniz. Destek için yorum yaparak ve reklamlara tıklayarak paylaşımların devamını sağlamaya katkıda bulunabilirsiniz.


Bu yazıyı sitenizde/forumunuzda paylaşmak için aşağıdaki linkleri kullanabilirsiniz..





counter Kişi Tarafından Görüntülendi
Paylaş: Facebook Twitter Google Plus Pinterest Tumblr

Bu yazıya yapılan yorumlar:

  1. Babacan Sen Bir Harikasın Recep Amca Sana Kurban Olsun ya. Kısıtladı Bizi iyi ki varsın bilader Sagol.

    YanıtlaSil
  2. Onemli degil hocam ne demek bizlerin amaci zaten hic biseyin kisitlanmamasi :)

    YanıtlaSil
  3. hocam ben denedim ama olmadı. şifre ve kullanıcı adında sorun var diyor.

    YanıtlaSil
  4. hocam hangi vpn serverı tercih ettiniz server adı username ve password girişlerinizi doğru yazdığınızdan emin olun

    YanıtlaSil
  5. adamın dibisin dibii

    YanıtlaSil
  6. şu şifre almayı yapamadım hala yaaa :)

    YanıtlaSil
  7. hangı kısımda takıldınız bana yazın burdan yardımcı oluyum.


    konuyu guncelledım oradakı yazdıgım vpn adreslerını paylastıgımız konumuza gıdın arından sectiğiniz lokasyondaki paylastıgımız saglayıcının linkine tıklayın ve yonlendıgınız sayfada server name ( sunucu adı ) , username ( kullanıcı adı ) , Password ( şifrenini ) alarak videoda gordugunuz gibi aynen gırın şifreniz yonlendiğiniz sayfada kopyalanabılır degıldır bu nedenle sıfreyı elınızle gırmenız gerekmektedır. Umarım yapabilirsiniz iyi denemeler.


    YanıtlaSil
  8. Hocam adımları dediğiniz gibi uyguladım şifreyi de doğru girdim fakat bağlantı başarısız oldu diyor. Neden olabilir acaba?

    YanıtlaSil
  9. Hakan arkadaşımız konuyu çok güzel anlatmış.

    server name: FreeVPN.NL
    PPTP VPN Username: freevpn.nl
    PPTP VPN Password: 6795

    bu şekilde bir daha dene.

    YanıtlaSil
  10. peki windows 8 dekullanıcı adı istemio ama genede girio bi sorun olurmu

    YanıtlaSil
  11. sonra syfa değişio hotspot sayfası gelio

    YanıtlaSil
  12. hangisinde hotspot geliyor hocam. Detaylı anlatırsanız daha iyi yardımcı olabilirim.

    YanıtlaSil
  13. windows 8 de hotspot mu kullanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  14. selamlar bende windows 7 kullanıyorum ve adım adım videoyu uyguladım bağlantı hatası 619 diyor yardımcı olabilir misiniz ...

    YanıtlaSil
  15. büyük ihtimal şifrenizi yazarken yanlışlık yaptınız yada o sırada vpn sunucusu size yanıt veremedi. öncelikle şifrenizi doğru girdiğinizden emin olun ardından tekrar deneyin. Olmadıysa ağ ayarlarınızdaki önceden yapmış olduğunuz özellikleri kaldırın eger varsa yoksa. Yeniden şifre alın tekrar deneyın bağlantı kurulana kadar yeni şifrelerle tekrar ve tekrar deneyebilirsiniz. Yine sorun yaşarsanız buradan bize tekrar ulaşın.

    YanıtlaSil
  16. Selam... Ben vpn bağlantısı kuruyorum.
    Sitelere bi süre sorunsuz giriyor daha sonra bilgisayar vpn kullanıcı adı ve şifre doğrulama istiyor...
    Aynı adı ve şifreyi tekrar girdiğimizde ise hata gösteriyor...
    3 farklı ülkenin vpn ayarlarıyla bağlandım 3 ündede aynısı oldu...
    İlk kurulumda sorun yok ama bi süre sonra giriş yapılamıyor ve doğrulama istiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle Merhaba;

      Yasadiginiz sorun Sizin internetinizden kaynakli bir sorun olmasindan kaynakli olabilir nedeni ise interetinizde baglanti kopmalari yasiyorsaniz buda sizi vpne olan baglantinizi etkiler. Bu nedenle ilk once internetinizi kontrol edin ardindan baglantiniz kac dakika sonra kopuyor bize bildırin.

      Sil
  17. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  18. önemli değil diğer yararlı konularımızada ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. ya ben bütün vpnleri denedim olmadı 711 hatası veriyor ve farkettim ki her girdiğimde aynı şifre nasıl yapacam bi yardım ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  20. sayfayı yenıleyın sıfre yenılenır.

    YanıtlaSil
  21. Seni allah yollamış kardeş bize çok sağolasın çalıştır %100 onaylı her siteye girebiliyorum teşekkürler !

    YanıtlaSil
  22. arkadaşlar bende şifre xxx olarak gözükü nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  23. arkadaşlar bende şifre sitede şifre xx gözüküo nasıl yapıcam

    YanıtlaSil
  24. kardeşim giremiyoz artuk yaww şifreyi alıyordum siteden giriyordum girmiyor artık o siteye neden acaba

    YanıtlaSil
  25. Hocam biraz detaylı cevap verebilirmisiniz? Nerde takıldınız nasıl giremiyorsunuz detaylı anlatın lütfen.

    YanıtlaSil
  26. hocam şifre kısmına artık girmiyor şifre alamıyoruz ne yapmalıyız

    YanıtlaSil
  27. hakan hocam senin şifreyi almak için yönlerdırdıgın sayfayı tıklıyoruz reklam cıkıyor reklamı geç dıyoruz ondan sonra şifre yeri çıkmıyor arkadaş onu demıs artık vpn ye gırdıgımız sıfreyı alamıyoruz

    YanıtlaSil
  28. sorunlarınızı anladım bağlanmaya çalıştığınız sitelerin vpn hizmetini artık karşılayamadığının farkına vardım çalışan vpn adreslerini tavsiye ettiğimiz konularımızı konu içerisinde yeniledim. Konu içerisindeki VPNleri seçerek yönlendiğiniz sitelerdeki yeni VPNlerinizi kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  29. merhaba üstad.önceki vpn yönlendirmelerizle vpn bağlantı kullanıyordum ama vnp server değişmiş sanırım yönlendirilen sayfalarda.videoda gösterildiği gibi değişen server ve username password girildiğinde yeni bağlantı kurulamıyor bi türlü..her lokasyon denendi.olmadı olmuyor hocam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi lokasyondan şifre almaya çalışıyorsunuz hepsini sorunsuz kullanıyorum hocam. Detaylı bilgi verin lütfen.

      Sil
  30. Allah Razı olsun senden anlatım süper accountlarda herzaman güncel Windows 8.1'de denedim hiç bir sorun çıkarmadı direk bağlandı artık hotspot shieldte eziyet çekmeye gerek yok tekrardan teşekkürler

    YanıtlaSil
  31. Aylık cüzi bir miktara kendi adınıza bir vpn hesabı sahibi olmanızı tavsiye ederim, bir ay boyunca problemsiz kullanabilirsiniz, yasaklı tüm sitelere girebilirsiniz. Bunun için size https://batihost.com/vpn adresini tavsiye edebilirim. Problemler kaşısında danlı destek mevcut.

    YanıtlaSil